Cafeaua poate micsora sanii

Sanatate Editia Speciala - Sanatate Cafeaua poate micsora sanii

  2008-10-24


Femeile care vor sa-si pastreze formele voluptuoase in zona bustului trebuie sa aiba grija la cantitatea de cafea consumata zilnic. Potrivit unui nou studiu realizat de oamenii de stiinta de la Universitatea Lund din Suedia, femeile care obisnuiesc sa bea cate trei cesti de cafea pe zi risca sa constate o scadere a volumului sanilor - efectul fiind mai accentuat cu fiecare ceasca de cafea in plus.

“Consumul de cafea poate avea un efect major asupra marimii sanilor. Femeile obisnuite sa bea des cafea nu trebuie totusi sa se ingrijoreze, caci sanii nu se vor micsora peste noapte. Ei vor deveni mai mici, dar nu vor disparea complet”, a declarat seful echipei de cercetatori, Helena Jernstroem, citata de Agerpres.


  • Mancati cartofii cu tot cu coaja

    Mancati cartofii cu tot cu coaja

    De teama continutului mare in hidrocarbonati, nutritionistii exclud adesea, din dieta, cartoful. Acesta, insa, nu contine grasimi si, consumat cu tot cu coaja, aduce un aport sanatos de vitamina C si potasiu. Click! va spune tot ce nu stiati despre acest aliment.

  • Polenul te vindeca de oboseala

    Polenul te vindeca de oboseala

    Nu stiati inca de minunile pe care le fac produsele din stup? Pe langa miere, polenul este un adevarat facator de minuni. Este folosit in tratamentul multor boli, datorita continutului de substante active: aminoacizi esentiali, minerale (sodiu, potasiu, fosfor, calciu, sulf), vitamine (B1, B2, B6, C, E ,D), lipide, glucide, enzime, hormoni, dar si substante antibiotice naturale. Iata cateva dintre efectele benefice pe care le are polenul asupra organismului.

  • Cafeaua poate micsora sanii

    Cafeaua poate micsora sanii

    Cafeaua poate micsora sanii

  • Muzica le calmeaza pe femeile insarcinate

    Muzica le calmeaza pe femeile insarcinate

    Femeile insarcinate care asculta muzica de Brahms, Beethoven sau Mozart sunt mai putin predispuse stresului, conform unui nou studiu, citat de Agerpres.

  • 4 remedii impotriva sinuzitei

    4 remedii impotriva sinuzitei

    Sa ne ferim de raceli in sezonul rece, ne spun medicii. Dar, pe langa gripa, mai exista cateva boli specifice sezonului rece, printre care si sinuzita.

Sanatate RSS - Sanatate

Mancati cartofii cu tot cu coaja

Mancati cartofii cu tot cu coaja

De teama continutului mare in hidrocarbonati, nutritionistii exclud adesea, din dieta, cartoful. Acesta, insa, nu contine grasimi si, consumat cu tot cu coaja, aduce un aport sanatos de vitamina C si potasiu. Click! va spune tot ce nu stiati despre acest aliment.

Polenul te vindeca de oboseala

Polenul te vindeca de oboseala

Nu stiati inca de minunile pe care le fac produsele din stup? Pe langa miere, polenul este un adevarat facator de minuni. Este folosit in tratamentul multor boli, datorita continutului de substante active: aminoacizi esentiali, minerale (sodiu, potasiu, fosfor, calciu, sulf), vitamine (B1, B2, B6, C, E ,D), lipide, glucide, enzime, hormoni, dar si substante antibiotice naturale. Iata cateva dintre efectele benefice pe care le are polenul asupra organismului.

Stiri de azi
Social
Economie
Politica
Extern
Sanatate
IT
Sport
Monden
Senzational
Editoriale